Гарантійне і сервісне обслуговування

Всі комп'ютери (системні блоки), представлені в онлайн-каталозі, забезпечуються гарантією від 12 до 60 місяців. Терміни гарантії комп'ютера (системного блоку) вказані у картці товару, у розділі характеристики товару.

Гарантійне і сервісне обслуговування комп'ютерів (системних блоків) здійснюється Сервісним Центром, що розташований в м. Київ.

Для підтвердження гарантії у Сервісному центрі необхідно надати гарантійний талон, в якому повинно бути зазначено:

- модель комп'ютера і його серійний код (номер);

- дата продажу і термін гарантії;

- підпис Замовника.

У разі втрати або неможливості надати гарантійний талон при зверненні у Сервісний центр необхідно повідомити серійний код (номер) комп'ютера. Сервісний код складається з двох букв (SU) і шести цифр.


Серійний код (номер) використовується сервісним центром для отримання інформації про конкретні технічні характеристики комп'ютера (системного блоку) і гарантії, що забезпечує індивідуальну підтримку Замовника.

Сервісний центр несе гарантійні зобов'язання протягом всього терміну гарантії за умови гарантійного обслуговування. Всі умови гарантії діють в рамках Закону України «Про захист прав споживача» і регулюються чинним законодавством України.

Сервісний центр забезпечує гарантійне та сервісне обслуговування по всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій (автономна Республіка Крим, Донецька та Луганська області в зоні проведення ООС), незалежно від місцезнаходження наших Замовників.

Усі сервісні звернення обробляються менеджерами Сервісного центру. Після проведення аналізу сервісного звернення, у разі якщо інженерам не вдається відновити працездатність обладнання віддалено, комп'ютер (системний блок) передається для подальшої діагностики і ремонту у Сервісний центр.

Устаткування, що знаходиться у м. Києві – транспортування несправного обладнання у Сервісний центр, безпосередньо з місця експлуатації і назад після проведення ремонтних робіт здійснюється службою логістики Сервісного центру.

Устаткування, що знаходиться у регіонах України – транспортування несправного обладнання у Сервісний центр і назад після проведення ремонтних робіт здійснюється логістичною компанією «НОВА ПОШТА».

У разі гарантійного ремонту всі витрати з транспортування обладнання оплачуються Сервісним центром.

У разі не гарантійного ремонту, який підтверджується інженером Сервісного центру після діагностики комп'ютера або після закінчення гарантійного терміну, всі витрати з транспортування обладнання оплачуються Замовником.

Дана система забезпечує оперативність і максимальний контроль виконання робіт з гарантійного і сервісного обслуговування у будь-яких регіонах України і дає можливість запропонувати максимально зручну і результативну схему взаємодії нашим Замовникам.

  • Загальні умови гарантії
  • Пакет сервісного гарантійного обслуговування «MASTER-PREMIUM»
  • Пакет сервісного гарантійного обслуговування «MASTER-PLATINUM»

Для самостійного проведення технічного обслуговування або модернізації комп'ютера (системного блоку) необхідно заповнити форму - ТОВ "Ай Ті - Корпоративні рішення, і звернутися у Сервісний центр по телефону або електронній пошті для отримання дозволу на відкриття корпусу системного блоку. Даний дозвіл буде зафіксовано і відображено у «електронному паспорті» конкретного комп'ютера (системного блоку).

❗Самостійне відкриття корпусу без отримання відповідного дозволу призводить до порушення пломбувальних наклейок та подальшої відмови у гарантійному обслуговуванні. Сервісний центр не несе відповідальності за пошкодження, які можуть виникнути внаслідок самостійного втручання користувача у структуру системного блоку під час проведення технічного обслуговування або модернізації.

Як зв'язатися з Сервісним центром:

  1. «Пряма лінія підтримки»: 0 (800) 50 7777 (дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні);
  2. по телефону Сервісного центру у м. Київ: (044) 537 39 36;
  3. відправити запит на адресу електронної пошти: service-everest@everest.ua. 

Дані для відправки ПК у Сервісний Центр:

Відділення НП №4, Київ, вулиця Верховинна, 69.

Одержувач: ТОВ «Ай Ті - Корпоративні Рішення».

Телефон: (050) 352 08 03.

Умови оплати: за рахунок одержувача за безготівковим розрахунком.

Страховка: мінімальна (при страхуванні посилки на суму більше мінімальної, оплата за пересилання здійснюється за рахунок відправника).

Що необхідно відправити: ПК (системний блок без кабелю живлення), Технічний паспорт.

УВАГА! Після відправки вишліть номер декларації і опис несправності за адресою електронної пошти service-everest@everest.ua або повідомте диспетчера Сервісного центру по телефону (044) 537 39 36 або 0 (800) 50 7777.

Технічна підтримка та модернізація

Діє технічна підтримка з питань працездатності персонального комп'ютера (по телефону та електронною поштою), а також кваліфікована допомога у підборі комплектуючих для модернізації комп'ютера (системного блоку) торгово .

Модернізація комп'ютерів (системних блоків) відбувається тільки у Сервісному центрі.

У вартість модернізації входить вартість нових комплектуючих і послуги із заміни/довстановлення комплектуючих.

Консультацію з питань технічної підтримки і модернізації Ви можете отримати за телефоном (044) 537 39 36 або по електронній пошті service-everest@everest.ua.