Як оформити замовлення на комп'ютери

Як зробити замовлення?

Оформити замовлення ви можете на сайті pc.everest.ua, за допомогою кнопки “Купити в один клік” в картці товару або заповнивши форму зворотного зв'язку. Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для додаткової консультації, узгодження замовлення і оформлення рахунку-фактури.

Крім того, зробити замовлення комп'ютерів можна в інтернет-магазинах наших партнерів.

Оплата замовлення

При покупці комп'ютерів Everest в онлайн-каталозі pc.everest.ua, оплата товару здійснюється шляхом перерахування БЕЗГОТІВКОВИХ КОШТІВ за рахунком-фактурою, який формується на основі замовлення і висилається вам на e-mail або у месенджер (viber, telegram, messenger). Здійснити оплату за рахунком-фактурою ви можете у будь-якому відділенні банку або у платіжному терміналі.

До уваги юридичних осіб! Всі ціни в онлайн-каталозі товарів вказані з урахуванням ПДВ.

При покупці комп'ютерів в інтернет-магазинах наших партнерів оплата товару проводиться одним із способів, які пропонує конкретний інтернет-магазин.

Доставка товару

При покупці комп'ютерів в магазинах наших партнерів доставка товару проводиться одним із способів і на умовах, які пропонує конкретний інтернет-магазин.

При покупці комп'ютерів безпосередньо у нас доставка товару здійснюється після надходження повної передоплати на розрахунковий рахунок ТОВ «Ай Ті - Корпоративні рішення».

Доставка по Києву і по Україні здійснюється кур'єрською службою Нова пошта. Терміни доставки складають 1-3 робочих дні, у залежності від населеного пункту.

Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника і не входить у вартість товару.

Орієнтовна вартість доставки одного комп'ютера по Києву:

  • до відділення Нової пошти – від 80 грн;
  • адресна кур'єрська доставка Новою поштою – від 101 грн.

Орієнтовна вартість доставки одного комп'ютера по Україні:

  • до відділення Нової пошти – від 86 грн;
  • адресна кур'єрська доставка Новою поштою – від 111 грн.

Після передачі замовлення перевізнику на ваш e-mail або месенджер (viber, telegram, messenger) відправляється інформація з номером товарно-транспортної накладної (ТТН).

До уваги фізичних осіб: для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія).

До уваги юридичних осіб: для отримання замовлення необхідно мати при собі довіреність на отримання ТМЦ та документ, що засвідчує особу, зазначену в довіреності. Відправка постачальнику довіреності та оригіналу накладної, підписаної з боку покупця – юридичної особи, здійснюється за рахунок постачальника.

Увага!

При отриманні посилки необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні у присутності працівника служби доставки. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (оригінал рахунку, видаткова накладна, гарантійний талон), необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена або на товарі виявлені механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії службі доставки. Служба доставки зобов'язана відшкодувати збиток, якщо його було завдано з її вини.